MENU

Dla przedsiębiorców

Księgi rachunkowe 

  • tworzenie Planu kont indywidualnie pod potrzeby firmy,
  • tworzenie polityki rachunkowości,
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i  rachunkowym,
  • dekretacja dokumentów,
  • zestawienie obrotów i sald,
  • prowadzenie rejestrów nabyć i ewidencji dostaw VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK,
  • sporządzenie sprawozdania rocznego,
  • sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego,
  • reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
  • wszystkie zeznania i deklaracje przekazujemy do US elektronicznie.
 
Podatkowa księga przychodów i rozchodów
 
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • księgowanie zdarzeń gospodarczych w PKPiR,
  • prowadzenie rejestru nabyć i ewidencji dostaw VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK,
  • sporządzenie zeznania rocznego,
  • przygotowywanie bilansów,
  • reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
  • wszystkie zeznania i deklaracje przekazujemy do US elektronicznie.
 
Ewidencje podatkowe ryczałtu ewidencjonowanego
 
  • sprawdzenie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • zapis przychodów w ewidencji sprzedaży,
  • wyliczenie zobowiązania podatkowego,
  • prowadzenie rejestru nabyć i ewidencji dostaw VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzenie zeznania rocznego,
  • reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
  • wszystkie zeznania i deklaracje przekazujemy do US elektronicznie,
 
Kadry i płace
 

1. Dokumentacja i ewidencja personalna pracowników:

  • prowadzenie akt osobowych,
  • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (min. umowa o pracę, wypowiedzenie, świadectwo pracy, inne),
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej potwierdzania obecności oraz absencji pracowników,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy,
  • sporządzanie harmonogramów czasu pracy,
  • sporządzanie regulaminów wewnętrznych pracodawcy (regulamin pracy, regulamin wynagradzania, regulamin zakładowego funduszu świadczeń socjalnych).

 2. Dokumentacja i ewidencja związana z umowami o pracę:

  • sporządzenie listy płac,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych.
 
3. Dokumentacja umów-zleceń i umów o dzieło:
  • prowadzenie ewidencji podatkowej zleceniobiorców,
  • przygotowywanie umów zleceń / o dzieło,
  • sporządzenie listy płac umów-zleceń / o dzieło,
  • sporządzenie deklaracji podatkowych.
 
4. Prowadzenie dokumentacji ZUS:
  • sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
  • sporządzanie deklaracji ZUS,
  • przygotowywanie raportów RMUA,
  • wszelkie dokumenty do ZUS przekazujemy drogą elektroniczną z wykorzystaniem własnego podpisu elektronicznego.
 
Usługi BHP
 
Oferujemy usługi w zakresie zarządzania bezpieczeństwem pracy, a w tym między innymi:
  • Doradztwo i nadzór w zakresie BHP i PPOŻ,
  • Przeprowadzenie szkoleń bhp,
  • Przeprowadzenie analizy stanu warunków pracy i stanu wypadkowości,
  • Sporządzenie oceny ryzyka zawodowego,
  • Sporządzenie dokumentacji powypadkowej,
  • Sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, a także pomoc w sporządzeniu regulaminu pracy, instrukcji obsługi urządzeń i innych dokumentów,
  • Konsultacje przy tworzeniu systemu zarządzania bezpieczeństwem w zakładzie pracy,
  • Przygotowanie i reprezentację klientów przed organami nadzoru nad warunkami pracy,
  • Pomoc przy organizacji bezpiecznych stanowisk pracy,
  • Prowadzimy również szybkie usługi na zasadzie pogotowia BHP.

Audyt podatkowy

Jeśli chcielibyście Państwo zweryfkować prowadzoną dotychczas w Waszej firmie dokumentację księgową w celu wychwycenia ewetualnie popełnianych nieprawidłowości i związanych z nimi potencjalnych ryzyk podatkowych, mamy dla Państwa propozycję przeprowadzenia audytu w tym zakresie. W trakcie jego trwania istnieje równiez możliwość wskazania rozwiązań optymalizujących podatki płacone przez Waszą firmę oraz stwarzających możliwość poprawienia wyniku finansowego.

Nadzór księgowy

Usługa nadzoru księgowego w zbliżeniu jest zgodna z zakresem funkcji które pełni w firmie Główny Księgowy obejmujący swym zakresem:

  • opracowanie, modyfikacje i wdrożenie zakładowego planu kont,
  • opracowanie polityki rachunkowości w firmie,
  • weryfikację ksiąg rachunkowych,
  • kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych,
  • pomoc w przygotowywaniu lub sporządzenie dokumentacji sprawozdawczej: deklaracji i sprawozdań finansowych,
  • konsultacje i doradztwo księgowe,
  • weryfikację lub sporządzanie bieżących deklaracji podatkowych oraz wymaganych sprawozdań.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Pliki te wykorzystywane są do
gromadzenia statystyk odwiedzin naszej witryny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj. zamknij